Voor een jonge, kwaliteitsvolle en persoonlijke aanpak

Historiek

Na zeven jaar praktijkervaring startte ik begin 2004 als zelfstandig accountant-belastingconsulent. Ondersteund door mijn echtgenoot Dirk Maertens verzorgen wij boekhouding van meerdere vennootschappen, handelaars en vrije beroepers. Ondertussen bedienen we samen met twee talentvolle medewerkers tientallen kleine en grote ondernemers in onze twee vestigingen Roeselare en Gent. We ondersteunen onze klanten zowel in de opstart van hun zaak als bij de groei en uitbouw van de activiteiten en ten slotte ook bij de stopzetting of overdracht naar de volgende generatie als naar derden.

Om de kwaliteit van ons werk te verzekeren en de nieuwste wetswijzigingen op te volgen, blijven wij ons steeds bijscholen in de recentste wetgevingen en technieken. Daarnaast hebben we ook al heel wat ervaring in de specifieke eigenschappen van bepaalde beroepssectoren. Dit kan door nauw contact met de beroepsfederaties en -instituten. Ten slotte maken we ook werk van een goeie samenwerking met advocaten, revisoren, notarissen en zeker ook met de verschillende fiscale overheden, want deze vlotte contacten zijn van cruciaal belang om onze klanten een degelijke ondersteuning te kunnen aanbieden.

Heidi Lein, zaakvoerder

Hieronder een chronologisch overzicht van onze praktijk:

1995: diploma bachelor in bedrijfsmanagment accountancy-fiscaliteit Hogeschool Gent

1996: diploma managment analyst, Aalto University School of Business in Mikkeli Finland (exchange program)

1997: diploma bachelor in de rechtspraktijk aan de Hogeschool Gent

2002: verkrijging titel van accountant en belastingconsulent bij het Instituut van Accountants en belastingconsulenten na doorlopen stageperiode en examencommissie.

2004: eedaflegging als extern accountant

2004: starten als zelfstandige

2006: erkenning als cadet van de arbeid voor fiscale beroepen

2008: oprichting bvba Lein Accountancy

2008: uitbreiding van team met onze eerste medewerkster

In 2011 werd ons team aangevuld met een tweede medewerkster

Begin 2012: ingebruikname van onze nieuwe burelen te Roeselare, Westlaan 88

Eind 2014: ingebruikname bijkomend bureau in Gent, Kortrijksesteenweg 904 om onze klanten uit Oost-Vlaanderen gemakkelijker toegang te geven tot onze diensten.

2015:  We verwelkomen onze derde medewerker.

2017: Ons team breidt opnieuw uit en bestaat nu uit vier hooggeschoolde en ervaren medewerkers die U elke dag met raad en daad bij staan bij al Uw administratieve en financiële vragen.

2019: Er is meer dan genoeg ruimte voor nog een extra bureau. We zijn nu met vijf!